تا "خدا" هست... كه هميشه هست يا حي وَيَا قيوم
تا "خدا" هست...
هیچ لحظه ای آنقدر سخت نمیشود که نتوان تحملش کرد!
شدنی ها را انجام ده و تمام نشدنی هایت را به "خداوند" بسپار..
هیچ لحظه ای آنقدر سخت نمیشود که نتوان تحملش کرد!
شدنی ها را انجام ده و تمام نشدنی هایت را به "خداوند" بسپار..
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت 9:1 توسط زهرا عسکری
|
موسسه قرآن پژوهان عترت فاطمی ، به منظور آموزش و ترویج علوم قرآنی در سال 1387 در منطقه شرق تهران منطقه نارمک ، خیابان فرجام شرقی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر یکی از فعالترین موسسه های قرآنی در این منطقه می باشد .